کاپیتان

با مدیریت کاپیتان سیّد مسعودی

کاپیتان

با مدیریت کاپیتان سیّد مسعودی

کاپیتان

با سلام و عرض خسته نباشید این وبلاگ رو زدم فقط و فقط
برای کاپیتان ها ...
مخصوصا مخصوصا کاپیتان پرسپولیس
کاپیتان هادی نوروزی
کاپیتان های پر قدرت و هیکلی و باهوش تا کاپیتان های خنگ و
دست و پا چلفتی و ضعیف و بیهوش ...
به هر حال ما اینیم دیگه .
پس بزن بریم که وبلاگ مارو تا ته بخونی و مطالعه کنی.
راستی یادم رفت بگم که من یه جنوبی ام و عاشق همه جنوبی ها
مخصوصا شمالی هام .
فقط همین
فقط و فقط همین
پس فعلا
به قول قدیمیا .....
یاعلی(:

بایگانی

خوش آمدید (:

جمعه, ۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۴۶ ب.ظ

باسلام  و عرض خوش آمد گویی و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز و گرامی

 بنده همین که این وبلاگ رو زده و دوست دار شماست میخواد این مطلب رو به شما دوستان برسونه که

این وبلاگ مخصوص و مخصوص و مخصوص شما گل های باغچه ی آفرینش خداوندی هستش و اینکه من الان دارم زیادی تعریف و تمجید میکنم پس

میریم سراغ اصل مطلب که اینکه که من که همونی که وبلاگی رو که درباره ی کاپیتانانی که در این کشور عزیزی که اسمشم ایرانه هستن رو ساختم

سعی خودمو میکنم که تمامی و کلی و هزاران و خیلی مطلب از هرجا که گیرم اومد براتون بزارم که فیض ببرید .

راستی این رو هم بگم من عععععععاااااااشششششققققق درس و فوتبالم (: چه قدرم بهم میام !!!!!!

بخواطر همین هم پرسپولیسی و استقلالی و صنعت نفت آبادانی و فولادی و مس کرمانی هستم !!!!!

 البته درسته هیچ ربطی نداره ولی به هر حال (:

باتشکر از شما دوستداران فوتبال و درس

دوست دار شما کاپیتان سید عرفان مسعودی

پس مثل همیشه در همه ی وبلاگام میزارم .....

  • کاپیتان سید عرفان مسعودی

نظرات  (۱)

  • کاپیتان سید عرفان مسعودی
  • به نظرم کارم دستهههههههههه!!!!!!
    ولی باید منتظر موند (:

    پاسخ:
    اره واقعا(:
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی